Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 12:45   #47
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Enda et avføringsspørsmål herfra

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Det er i grunn boller med smør, sukker og kanel. Deigen er kjevlet flat, smør sukker og kanel smøres ut. Så rulles deigen sammen og blir kuttet opp i flate "snurrer". Veldig godt

Kanelsnurrer eller kanelboller er yummi ja! Jeg så nok ganske rar ut i trynet da vi fikk kanelboller hos en svigerinne, det var jo bare vanlige boller jo. Etter en lang stund gikk det opp for meg at hun hadde hatt litt kanel i deigen og derfor kalte det kanelboller. Høh. Skuffa.

Men det var før, nå synes jeg alt av gjærbakst smaker deigete, samme hvor grovt det er. Like greit.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat