Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 11:10   #244
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Sitat:

Bortsett fra litt ubehag i går så må jeg si jeg syns det hittil er overraskende enkelt. Men jeg kjenner jo at det er noe som skjer i kroppen så jeg tar det med ro. Har trent annenhver dag i ca 3 mnd nå, men foreløpig på lavkarbo har jeg ikke trent enda.

Jeg er veldig nysgjerrig av meg og er ikke så veldig flink til å bare veie meg en gang i uken. Fra jeg startet på tirsdag og til i dag er jeg minus 3,5 kg, mens mannen er hele 5 kg minus. Er det normalt å minke så mye på så kort tid? Vi vil jo begge ned i vekt, men samtidig må man gni seg litt i øynene når man ser tallene på vekta..

Ikke unormalt å miste så mye den første uka - det er i hovedsak vann. Vanligvis vil det ikke gå ned så mye de neste ukene. Det er heller ikke uvanlig at menn mister mest... dette er både en lavkarbo og lavkcalori-diett, så effekten er så godt som uunngåelig spør du meg

Fra og med neste uke kan du prøve deg på litt trening igjen - men vær veldig oppmerksom på hva kroppen din forteller deg. Optimal fettforbrenning kommer etter 2-8 uker så vær tålmodig!

jeg har nettopp begynt på med trening igjen (powerwalk/jogging og tung styrke) og det er helt annerledes enn da jeg startet i fjor på høykarb/lavkcalorikost. Jeg har nesten ikke mistet muskelstyrke til tross for at jeg ikke har trent på et halvår, og overskuddet er tilstede. Det går også fint å trene tungt uten karbo, men kan gjerne ta litt tid før kroppen får i gang effektiv fettforbrenning. Det er så gøy nå - for før så tenkte jeg - nå forbrenner jeg fett - et godt stykke uti treningen, nå tenker jeg at jeg forbrenner fett med en gang jeg starter fordi kroppen ikke har noen karbo å hente energi fra i det hele tatt
jeg merker også at jeg ikke går tom lengre - selv om det blir tungt på slutten klarer jeg å hente ut mer - på høykarbo så var det tomt punktum.
Blir heller ikke sånn sulten slik som før - kjenner jeg må ha i meg noe mat - men da spiser jeg bare feit lavkarbomat og det er så deilig!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat