Tråd: Nybegynner
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 10:46   #32
sæterjenta
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 50
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Prøv å les deg opp på Fedon Lindberg. Høres ut som mannen din kanskje kunne hatt bedre av den kuren. Der er dem mer opptatt av LAV GI, også kan man spise en del mer enn på ketolyse

Marius

Har en viss forståelse for hvordan Lindberg fungerer, men noe ansvar må han nesten ta selv. Får bare informere han mest mulig om fordeler og ulemper med ketolyse mm. Så får han ta valget selv.

For min del så tror jeg at ketolyse er riktig ut fra de få dagene jeg har prøvd. Har slitt med akne siden jeg fikk mitt første barn når jeg var 18, og etter tre dager på ketolysekost så ble huden mye bedre Regner med at det har en sammenheng, så jeg er spent på å se hvordan den blir på sikt. I følge vekta har jeg også gått ned 1,5 kg på samme tiden...om det er vann eller ikke, så er det i allefall et tegn på at noe skjer i kroppen min.

Forøvrig merker jeg at det er lettere å kjenne når jeg er tørst nå, og jeg som normalt ikke drakk noe annet enn et par kopper te/kaffe og brus før, går nå å drikker urtete og mineralvann i store mengder. Kan kanskje vær på grunn av mer salt i ny kost?? Uansett er det positivt.

Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat