så morro det er vist ganske normalt å gå ned så mye i starten.. Jeg er på uke 2 og jeg har bare gått ned 1,2kg.. men så skal det sies at jeg har laget meg litt annen mat innimellom for å prøve ut litt.. men over helga skal jeg bare spise det som står på dagsplanen.. Har også vært en del sliten og hatt vondt i hodet de siste ukene.. jeg har ikke vært særlig snill med kroppen min disse 2 ukene da.. jeg trener ganske tungt med vekter annen hver dag.. og det har vært en smule slitsomt.. er lissom litt tomt for energi enda.. men har byttet ut spinning med noen rolige turer.. har ikke vært så mye til overs. Men selv om jeg "bare" har gått ned 1,2kg så kjennes klærne romsligere så det er nok noe som skjer uansett I dag får jeg proteinpulveret mitt til capucino smoothien .. (posten har rota MYE) gleder meg som ett lite barn til å prøve å lage den igjen.. Ellers blir det bursdagsfeiring i morgen med familien.. og vi skal ha fondu. tror det skal gå greit? er vel ikke noe carbs i hverken kjøtt eller olje?! noen forslag til tilbehør? vi pleier å ha kjøtt, sopp, paprika og løk til.. og ris da selvfølgelig, men det skal jo ikke jeg spise :P