|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Første uka kan være beintøff - vær snill med deg selv og ikke overdriv fysisk aktivitet - kroppen har ikke karbo til å lage energi - og den holder fremdeles på å fundere litt på om kanskje FETT hadde vært tingen å forbrenne istedet Prøv å få i deg all maten selv om du føler du pakker den i deg - det tror jeg du vil ha mye igjen for siden det allerede er såpass redusert i kcalori i utgangspunktet. Neste uke blir MYE bedre! 
Bortsett fra litt ubehag i går så må jeg si jeg syns det hittil er overraskende enkelt. Men jeg kjenner jo at det er noe som skjer i kroppen så jeg tar det med ro. Har trent annenhver dag i ca 3 mnd nå, men foreløpig på lavkarbo har jeg ikke trent enda.
Jeg er veldig nysgjerrig av meg og er ikke så veldig flink til å bare veie meg en gang i uken. Fra jeg startet på tirsdag og til i dag er jeg minus 3,5 kg, mens mannen er hele 5 kg minus. Er det normalt å minke så mye på så kort tid? Vi vil jo begge ned i vekt, men samtidig må man gni seg litt i øynene når man ser tallene på vekta..