Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 07:57   #18
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: noe helt annet.......førerkort.....1992

Opprinnelig lagt inn av torgn, her.

Ja, krysser fingrene og håper på det. Men det jeg er usikker på er om dette også gjelder hvis lappen var midlertidig, dvs som TrillTrall sier litt lenger opp at den var midlertidig hvis man ikke tok fase 2, og det er jeg litt usikker på om jeg gjorde.

Men disse reglene ble endret ikke så lenge etter at jeg tok lappen. Min søster som kjørte opp samtidig som meg var så ivrig at hun tok fase2, men innen jeg rakk å rote meg til det så var reglene altså endret. Har et vagt minne om at fase2 måtte tas mellom 6-24 mnd etter fase1, men er ikke sikker på det første tallet der, man måtte vente en stund etter fase1 før fase2 var aktuelt i alle fall. Jeg måtte uansett på biltilsynet og levere inn fase1-kortet og få det permanente, du husker ikke om du gjorde noe slikt da?

Men hør med politiet eller biltilsynet der du bor, de vet vel dette.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat