Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 19:36   #241
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av illafanten, her.

Hei, jeg er ny her inne og har nettopp begynt med spis deg slank maten. Er på dag 3 og syns egentlig det går ganske greit, har ikke vært sulten i det hele tatt. Vil heller nesten si det er vanskelig å ikke være sulten for jeg har ikke lyst på mat Har allikevel spist alle måltidene, men i dag er jeg ganske tom for energi og blir lett svimmel, heldigvis har jeg fri Mannen min har foreløpig ingen plager så jeg vet ikke helt om han tror meg når jeg sier jeg er sliten av å ikke ha gjort noe som helst

Har endel kilo jeg ønsker å få av, og kom fram til spis deg slank etter anbefaling fra en bekjent. Tidligere har jeg gått på 1 Grete Roede kurs hvor jeg gikk ned 10 kg, mens 5 av de har kommet tilbake. Jeg slet mye med sultfølelse på Grete Roede, men det ser ikke ut til at det blir noe problem denne gangen!

Første uka kan være beintøff - vær snill med deg selv og ikke overdriv fysisk aktivitet - kroppen har ikke karbo til å lage energi - og den holder fremdeles på å fundere litt på om kanskje FETT hadde vært tingen å forbrenne istedet Prøv å få i deg all maten selv om du føler du pakker den i deg - det tror jeg du vil ha mye igjen for siden det allerede er såpass redusert i kcalori i utgangspunktet. Neste uke blir MYE bedre!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat