Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 16:22   #16
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Høres litt skummelt ut :(

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Jeg tar av meg hatten for deg, Plastbox. Håper forresten du skjønte at det ikke var jeg som hadde skrevet noen av innleggene. Oppdaget bare en lavkarbodiskusjon på canis.no og ville høre hva dere som kan litt mente om det som ble sagt. Selv om jeg trives godt på denne maten er jeg samtidig redd for om det er skadelig med alt fettet. Det er liksom bare sånn det er. Mettet fett=farlig.

Samboeren min trener på sats, og har fått litt kostholdshjelp av ei dame der. Han hadde nevnt for kostdama at jeg spiser lchf. Jeg var sikker på at hu skulle klikke i vinkel, men sånn bortsett fra at hu mente at blodårene blir fulle av fett visste hun at mange gikk ned i vekt vha maten.

Når "alle" sier at fett er farlig så sitter det så godt i hukommelsen. Rart det der....

Hei,
For de ”fettskremte” pleier vi å anbefale litt nyttig lesestoff her på forumet:
Er fett og ketose farlig
Hvorfor et fettholdig kosthold øker fettforbrenningen
Et ordentlig svar på hvorfor mye fett er viktig
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat