Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 21:19   #1744
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Vel, kroppen min trenger ca 2500 kcal bare for å leve og jeg liker å spise få store måltider i stedet for mange små. Men de fire eggene holdt i fire timer. 11:30 var jeg ganske sulten igjen. En vanlig frokost er type 150g bacon og 3 egg. Jeg reagerer også litt på folk som spiser så lite, men tenker at de spiser oftere enn jeg gjør og at de er mindre enn meg. Jeg spiser to eller tre måltider til dagen.

Jeg spiser 3-4 ganger om dagen. I dag var det frokost kl. 7, 100 g falukorv stekt og 2 stekte egg, kl. 11:30 spiste jeg ca. 5 valnøtter / 8 mandler / 30 g jarlsbergost og kl. 14:30 lunsj bestående av 3 kokte egg med smør, pepper og kaviar og salat (en finsnittet skalk hodekål + agurk + paprika), men jeg var ikke akkurat utsultet da heller til tross for mange timer siden frokost. Middag i 17:30-tiden, en liten porsjon svin og linser i rømmesaus med agurk og fetaost. Mmmm...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)