Tråd: Tunfisk
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-05, 23:54   #6
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Hei Tina! Jeg liker å trø nedi masse karrikrydder, majones,tomatpure, olje og paprikakrydder jeg! ganske namme! Hehe (høres sikker forj**** ut, men )

Ellers skal jeg forske på tunfisk-kjøttboller (tenkte å blande litt egg, soyaprotein, krydder og en boks tunfisk, og forme dem til små kjøttboller og steke dem). Skal komme tilbake med resultat! hehe!

Hva annet med tunfisk?? Hm............ Har da laget en del godt med tunfisk, men det står fullstendig stille. Pleier jo som du sier å ha det sammen med salat da. Andre forslag?

Dingpot lusker ut på sitt kjøkken-laboratorium for å forske frem spennende tunfiskpåboks-retter... fortsettelse følger...

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat