Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 19:54   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kaloriinntak i forhold til lavkarbo.

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Vet ikke helt hva du mente Nerthus, men kroppen regulerer jo energibehovet sitt selv. Spiser du lavkarbo når du er sulten og stopper når du er mett vil kroppen høyst sannsynelig få nøyaktig den mengden energi den trenger. Er du voldsomt stor bruker du mye mer energi i løpet av en dag og vil kunne gå ned selv om du spiser etter metthets- og sultfølelse, men når man kommer nærmere normalvekt blir det værre fordi kroppen gjerne vil ha en liten fettreserve. Tilfører du nok bensin (fett) til motoren (kroppen) så trenger den aldri bruke av reservetanken, see? ^^

I see - utfordringen min er vel at jeg kan spise GANSKE så mye etter at jeg strengt tatt er mett... altså - jeg er jo aldri sulten heller da uansett hvor mye eller lite jeg spiser... så kanskje er min kropp så skrudd at den må gå på lavkarbo lengre tid for å lære seg når den er mett?

Har 10-15 kg igjen å ta av - så ikke voldsomt stor pt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat