Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 08:35   #13
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg har vært i ketose i 2 uker, og 1,1 kg er alt jeg har gått ned på den tiden. I forhold til at jeg har mye å ta av, og at jeg har vært flink og trene, så hadde jeg håpa på høyere nummer...men jeg skrev jo at jeg er strålende fornøyd med i det hele tatt å gå ned

Hadde dette vært et vekttap på uke 6 og 7, så hadde det vært supert, men som regel "raser" jo flere(inkl meg selv forrige gang i ketose) ned masse kilo de første 2 ukene. Dermed syntes jeg at totalt 1,1 kg var litt lite...

Ah...... i den konteksten skjønner jeg deg litt bedre. Isolert sett er jo 1,1 kilo på 3-4 dager veldig bra.

Er jo noen som stopper opp i vekttapet når de trener, og du trener jo ganske hardt, hvis jeg forstår deg rett. Ser jo ut som om du er på rett vei nå da.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat