Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 22:54   #35
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hyyyyyl! Gi meg tv gange tusen før jeg noensinne hører på radio!!! Blir helt mos i hodet av radio etter å ha vokst opp med far og besteforeldre som BESTANDIG hadde radioen på, aldri av, aldri lavt, på HELE tiden. *Grøss*

Vi hører aldri på radioen hjemme, men når vi er på hytta! Da er det utrolig koselig å ha på radioen når vi legger oss, ligge på armen under dyna og høre på radioen mens vi smådormer og kommenterer litt og slumrer. Eller om morran mens vi venter på at det skal bli så varmt fra vedovnen at vi orker å stå opp - det finnes knapt noe koseligere synes vi!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat