Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 22:17   #32
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Værste eg veit, er å komme på besøk til nokon som har tv'n stående på, og ikkje gidd å slå den av, sjølv om det kjem besøk. Føler den tek då all oppmerksomheten. Og når ein går att, har ein kjensle av å berre vore der og sett på tv

Amen!

Jeg har levd uten tv i relativt lange perioder tidligere. Men jeg liker å ha tv, fordi jeg ikke er den som aktivt oppsøker tv-serier og sånt. Liker å se hva som kommer rekende på ei fjøl og om det er noe som gir meg noe der og da. Og det er faktisk litt koselig å ha tv'n som backup når man er alene og føler behov for litt underholdning. Men jeg er som regel veldig selektiv og slår av så fort det blir uinteressant.

Jeg hører ikke mye på radio, men i de periodene jeg ikke hadde tv ble det en del. Er ikke fan av å ha hverken radio eller tv stående på i bakgrunnen i lengre tid, egentlig, det blir støyete og slitsomt for meg. Men det er mange bra programmer jeg egentlig kunne tenkt meg å få med meg, så jeg har planer om å skaffe meg en bedre radio og bruke den litt mer. Jeg gleder meg til Herreavdelingen før jul, det er verdens herligste julestemningsprogram

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat