Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 21:29   #29
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Barn som mikser ketokost og høykabo ...

Jeg praktiserer ikke lavkarbo på min datter på 11, men oppmuntrer henne heller ikke til å spise bød, poteter, ris etc når hun ikke vil ha det!
Det beste hun vet til feks kveldsmat, er det hun kaller en tallerken! Rett og slett en stor tallerken med et lite koldtbord! Uten brød!
En fiskekake delt i striper, litt røklaks, noen reker om vi har, morpølse, skinkeruller, litt egg, agurk og gulrøtter i staver eller litt mais og rå blomkål, spekeskinke, ost i staver........
"Sensurerer" ikke grønnsaker til ungene! Da får de det de liker!

Sønnen på 17 spiser lite pasta, ris og poteter, men liker sine brødskiver(litt grove, da) og godteri. Men spiser gjerne hamburgere med bare salat, uten brød. Han liker ikke noen former for fett!
I motsetning til sin yngre søster er han på grensen til mager. Lille snupp må nok resten av livet passe godt på karboinntaket om hun ikke vil ende opp som mor, overvektig med dia2!