Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 20:16   #21
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn som mikser ketokost og høykabo ...

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Hva er best å servere til mine barn da tro? Kostholdet de ukene de er hos pappaen kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, men jeg prøver å pøse på med masse grønnsaker og ren mat laget fra bunnen av (kjøtt, kylling, fisk etc) av og til med salater til, - og saus - men bremser litt på de feiteste sausene, jeg har heller på ekstra smør til meg selv. Men som sagt så får de ris/pasta om de vil. (de er ikke så glad i poteter) Og hjemmebakt brød med vanlig pålegg til frokost/kvelds. Vil jo ikke forkludre forbrenningen deres heller.....?
(de er 14 og 18 og slanke begge to - legger ikke lett på seg.) Blir veldig usikker her....

Hvorfor endre på noe som fungerer???