Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 17:06   #13
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kjenner dere forbrenningen?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Akkurat sånn har jeg det også, inkludert feberpåstander fra kjæresten. Kroppen er varm, men jeg fryser jo fordi omverdenen plutselig er veldig kjølig i forhold til meg. Det har blitt investert i mye tjukke sokker og ullstrømper i år... men jeg er nå ennå der at jeg synes det er litt moro å få bruke sånne plagg uten å stryke med av svett varme, hehe. Aldri i livet om jeg ville påført meg selv leggvarmere da jeg var tjue kilo tyngre.

Jeg har måttet begynne sokker i småskoa ute for ikke fryse på føttene! Til og med INNE er jeg begynt å bruke sokker! MEN er ketosen som har skylda, ja da går det sååå bra.