Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 13:44   #25
sistegang
Seniormedlem

sistegang sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 62
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Runda -40 kg i dag

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Kan ikke du skrive litt om hva du har gjort/ikke gjort for å få dette fantastisk flotte resultatet? (Tenker mat/trim/kunstig søtning/observerte partystoppere etc).

Jeg spiser 1 egg med bacon eller skinke til frokost, salat til lunsj med kjøtt og fetaost og bruker olja som dressing. Middag er retter jeg har funnet på forumet. Kjøtt og grønnsaker. Til snop bruker jeg bacongull, gele lagd av funlightsaft og gelantin og sjokolademousse. Jeg holder meg under 15 karber hver dag, og har ingen partystoppere. Det jeg drikker er vann, te med suketter, PepsiMax og funlightsaft. Trimmer 2 ganger i uka (yoga og vannaerobic), på jobben er det to etasjer og jeg har som mål og gå trappa minst 8 ganger om dagen. Tidligere gikk jeg ikke mellom etasjene i huset mitt uten at det var minst to grunner til det. Nå løper jeg opp og ned hele tida.
Gemalen min er solidarisk med meg (han har tatt av 30 kg.) og vi har ingen unger som bor hjemme lengre - så vi slipper å ta hensyn til noen andre enn oss sjøl.
I begynnelsen syns jeg det var flaut å takke nei til mat som ikke er bra for meg - det "blåser" jeg i nå. Tar heller med meg niste enn å bli frista av det som blir servert.

sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat