|
Sv: ... Leker Photobscura ...
Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.
av tanken på å være tv-fri.. Skulle ønske jeg også klarte det
Åh, men det er deilig . Jeg vokste opp med tre kanaler; NRK og svensk tv2 og kanal1, og sendingene begynte gjerne ikke før sent på dagen, og man måtte velge om man skulle se barne-tv på norsk eller svensk tv, ettersom det gikk til stort sett samme tid, så jeg tror ikke jeg fikk grunnlagt noe særlig til tv-kultur, egentlig.
Gikk litt banan da jeg var seksten og flytta på hybel, og for første gang fikk kabel-tv, men det gikk fort over.
Ikke kan jeg fordra reality-tv, ikke liker jeg 90% av alle sit coms som blir sendt, interiørprogrammer og sånne ting får jeg mark av etc. Nyheter får jeg med meg på nettet, og majoriteten av de programmene jeg liker går på NRK, og de kan jeg se noen timer etter de er sendt på nett-tv. Så greit atte .
Men med det sagt, jeg har en laptop jeg bevisst kjøpte med 17,5", og det er fordi jeg elsker å se film. Men det er virkelig en befrielse å kunne trykke på pauseknappen, eller selv styre når jeg vil se hva . Jeg har alt for mye rastløshet i meg til å sette meg foran tv-en og bli passivt underholdt, da finner jeg meg selv som regel sittende og pille på noe annet.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|