Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 21:24   #105
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fedme kan ikke kureres

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det tror jeg vi alle ved et eller annet tidspunkt har stussa på. Som eksen min som var like tynn uansett om han spiste så han omtrent måtte legge seg på sida og rulle ut av sofaen, og to tre ganger i uka kjørte "full pakke"-opplegget sitt, som da tilsvarte halvannen liter pepsi, en pose potetgull, gjerne med dip, og en 200-grams melkesjokolade, og fint kunne bøtte nedpå åtte ti halvlitere øl både fredag og lørdag, og trøkke i seg en giga-babb på vei hjem. Jeg hadde hakeslepp i fem år . Jeg derimot la på meg vel femten kg det første halvåret vi bodde sammen, da jeg prøvde meg på noe lignende . Kroppen må ha fått sjokk etter å ha spist i småspurvskala siden tidlig i tenåra ...

Sånn samboer har jeg nå.. gått opp 20 kg etter jeg ble sammen med han.. han veier det samme som for 5 år siden :| fair! hehe

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat