Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 21:10   #97
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fedme kan ikke kureres

Opprinnelig lagt inn av Minimeg78, her.

For det er bevist for lengst at overvekt stort sett skyldes livsstil og ikke gener. Jeg fatter ikke hvordan overvektige er i stand til å fortrenge dette. Ikke forstår jeg hva som er så problematisk må å tørre å si at ja jeg har spist for mye mat, derfor ble jeg feit heller. Jeg har aldri nektet for at en liten prosentandel av overvekt skyldes gener.

Som andre vil jeg ha link til hvor det står at dette er bevist!
Så lenge jeg er et glimrende eksempel på det motsatte, skal det litt til å overbevise meg om annet, skjønner du!

Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg er feit fordi jeg spiser for mye! Over hodet ikke!
Det jeg setter spørsmålstegn ved, er hvorfor mennesker, og dyr, har så forkjellig tilnærming til mat helt fra de er små!
Første gangen jeg ble slanket, var jeg spebarn! Min adoptivmor fikk beskjed av helsesøster om å vanne ut morsmelkerstatningen fordi jeg var for feit!!!
Var ikke akkurat noe bevisst valg om "spis mindre, tren mer" der, altså!