|
Sv: Hmm... Med julestria i vente...
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Litt OT, men dette er jeg veldig nysgjerrig på. Hva er det du spiser nå som var fy fy på ketolyse? Holder du deg unna potet,ris,pasta,brød og sukker enda?
Er det slik at når man er ferdig slanka og skal over på LCHF så er det flere grønnsaker som gjelder??
Mener jeg har lest at man før var kanskje vant til å spise 3 poteter og 2 kjøttkaker, mens man på lavkarbodiett burde spise 1 potet og 4 kjøttkaker (Hjemmelaget uten karbs såklart )
Mange spørsmål OT, så kunne oppretta en ny tråd om dette, men ville bare spørre deg ettersom du har vært gjennom dette
Jeg holder meg unna det du nevner, ja.
Nå spiser jeg mere grønnsaker og tomater, jeg spiser kikerter og litt bønner. Tenkte jeg skulle begynne med litt linser, men er ikke kommet så langt for jeg synes at blomkålmos er nydelig . Tar gjerne litt gulrot, rødbeter, kålrot osv, men aldri mye. Spiser heller ikke frukt, men kan ta og smake en bit nå og da. Synes ikke det er så godt lengere, så det er ikke noe savn.
Når man er ferdigslanket, så bør man velge det man kan leve med, synes jeg. Om det er Lindberg-ish, fortsatt ketogent eller Lutz-ish er underordnet. Jeg synes ikke ketogent er et problem, og jeg elsker maten jeg spiser.
|