Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 10:42   #43
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

LOL

30-40 CM!!!! Men i alle dager da, er det mulig???? Det er jo sykt mye, du mener ikke 3-4 cm kanskje? Bør jo kanskje sjekke maten du spiser dersom magen utvider seg med 30-40CM daglig

30-40 cm var drøyt ja, skulle være 10-20 cm . Målte forskjellen engang til 17 cm. Normalt er det puppa som stikker lengst ut, men når magen blåser seg opp slik er nok magen den som er lengst fremme ja..Utspilt og hard.

Jeg VET at det er maten (hjemmelaga knekkebrød) som gjør det slik.. Og brus.. Jeg dro på legevakta første gangen det skjedde for jeg ble jo litt skeptisk. Så nå knasker jeg Nexium når det skjer. Det beste er jo kanskje å kutte ut knekkebrøda og brusen??

Sist redigert av Kanutten : 24-10-10 kl 11:00.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat