|
Sv: Fedme kan ikke kureres
Opprinnelig lagt inn av senorita, her.
jeg er nok overvektig fordi jeg er lat og elsker mat og snop og snacks.. ingen annen grunn.. Jeg hadde nok gått ned ved å spise få kalorier og trene masse.. Men hvorfor PINE seg på den måten når man kan gå ned ved lavkarbo?! 
Hvorfor tror du at DU er lat og elsker mat og snop og snacks - mens en annen er helt motsatt? Hvorfor er ikke du full av energi og liker best å spise ren mat med masse grønnsaker til istedet for snop? Det er DET jeg lurer på...
Hvis det er som du sier - og hvis det er mange sånne som deg (som sier de er late og elsker snop) - så vil det bety at for å få disse ned i vekt må de bruke ren viljestyrke hver dag resten av livet for å ikke gå opp i vekt igjen - UANSETT fordi du sier at det er sånn uten grunn! Dermed vil det jo ikke ha noe å SI om man spiser lavkcal eller lavkarbo for å gå ned i vekt - man vil UANSETT, fordi det ikke er noen GRUNN til det - være lat og glad i snop og annen "feil" mat... Eller?
Istedet har du valgt lavkarbo, fordi da "piner" man seg ikke ned i vekt. Hvorfor ikke det? Har du ikke lengre sug etter snop? Er du ikke lengre lat, men har fått energi til å være i aktivitet? Hva sier det da deg om din kropps forhold til karbohydrater?
Jeg bare spør 
|