Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 23:35   #42
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikk

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Men sukrin, mandelmel osv er jo noe du får i vanlig helsekost? Det er kjempesupert at de satser på noe utover det alle andre helsekostbutikker har. Dette er jo akkurat det jeg har ventet på. Ikke ferdigmaten, men f.eks et sted å kjøpe sukkerfritt godteri, som jeg forøvrig synes det er et elendig utvalg på generelt i Norge. Utover det er det kjempegreit at de f.eks har ferdigblandinger til pizzabunn, brød osv, for jeg har ihvertfall enda ikke funnet en oppskrift som er like godt eller som kan erstatte disse tingene.

pizzabunnen har mye karbo og smaker ikke helt ehm... som jeg hadde ønsket Alle kakemiksene derimot er veldig gode og kan anbefales! For ikke snakke om så enkelt da - bare blande i vann og olje og hive i ovnen... bruker mandelkakebunnen som bunn til ostekake - NAM! (halve porsjonen holder). Spiser bare lavkarbobrød av denne brødmixen - kjempeenkel å lage og god å spise

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat