Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 20:22   #235
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Marte83, her.

hmm jeg har bare brukt matfløte jeg :P så det er KREM fløte som skal brukes..?

lagde forresten den protein smoothien i dag.. var helt grei.. ikke like god som den man får kjøpt ferdig men :P den funker.. mulig det er fordi jeg brukte annet proteinpulver, og noen søtningsdråper istede for det som sto i oppskriften..

tror jeg kan si HELT klart at det proteinpulveret i oppskriften gjør hele smoothien! har aldri smakt et sånt proteinpulver som faktisk smaker godt blandet ut bare i vann... anbefaler å prøve igjen når du får tak i pulveret!
ps - jeg bruker flytende natreen som søtningsmiddel... MEN med det proteinpulveret trenger du strengt tatt ikke ha i ekstra søtning - fordi det er søtt i proteinpulveret

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat