Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 19:35   #7
valkerut
Medlem

valkerut sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
valkerut er på en erverdig vei
Smile

Sv: Tips til tileredning av pastaen

Ellers har jeg et spørsmål: Jeg jobber endel natt og kveld om hverandre, og sliter med å stille om døgnrytmen min. Jeg vet det ikke er bra å spise for sent, men hva gjør jeg da når jeg står opp kl 14 og sovner kl 04:00 hver dag? Jeg har bare spist 4 måltider idag, og det er mitt problem, fordi legen min mener at jeg burde spise 5, og at det ikke er positivt for min vektnedgang at jeg kutter ut ett, samtidig som han heller ikke synes det er bra å spise for ofte. . . Noen råd når det kommer til dette?[/quote]

Jeg også jobber mye netter og kvelder Fakesmile, jeg pleier å regne måltider fra tiden jeg står opp....5 måltider del på de timer fra du står opp til du skal legge deg...(så prøver jeg å ikke spise siste måltidet for sent) - men det er vanskelig når en har mye å gjøre på jobben - eller sover lenge og har få timer å gå på..men jeg prøver å regne hver 3-4 time som Monica. Som regel går det bra. Så er det de dagene en skal snu...står opp før - eller har en hel dag å spise på før en skal på nattevakt...da regner jeg et eller to måltid ekstra -da våkendøgnet blir så lange...men fortsatt hver 3-4t for da vet jeg at forbrenningen holder seg jevnt

valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat