Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 10:46   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hmm... Med julestria i vente...

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her.

så lurer jeg på hvordan i all verden jeg skal klare holde meg unna klementinene i år... Det er noe av det beste jeg vet... Sukk.

Jeg spiser LITT, dvs skreller en mandarin eller en klementin, spiser halve og gjemmer resten til senere på dagen.
Gjør det samme med mango som er min store kjærlighet blandt frukt. Spiser litt, en gang i blandt, det tåler jeg .

Men nå er jeg "ferdigslanket" og spiser mere karber enn jeg gjorde da jeg fulgte ketolysekuren. Allikevel tror jeg ikke at jeg ligger på mer enn 50 g om dagen, for jeg får utslag på ketolysestixs de gangene jeg sjekker. Så om det blir 70 gram en dag og 20-25 den neste, så er det ingen grunn til panikk

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat