Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 02:56   #2014
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien
Smile

Ny på både forum og eurodiet

Jeg er ny på både forumet og i lavkarboverden. I sommer dro jeg til lege og fikk påvist PCOD. Etter det har jeg etter beste evne prøvd å leve lavkarbo, uten særlig resultater (annet enn at jeg sluttet å gå opp i vekt, det er jo faktisk noe).

Fant ut at om eurodiett er så bra som den sies å være, er det faktisk verd det! Er nå på 5 dagen i fase 1. Den skal jeg gå på vel 29 dager. Har hittil gått greit. Har ikke veid meg siden jeg var hos legen for to uker siden(har de siste årene skydd vekter som pesten), så hvordan vekten ligger ann vet jeg ikke helt.

Igår var den værste dagen hittil tror jeg. Gud som jeg hadde lyst på ALT! Jeg gikk rundt i butikken i sikkert 20 minutter. Ringte min mor som har gått gjennom det samme. Endte opp med å kjøpe selleri (noe jeg virkelig ikke liker!) og spise en pakke bringebærkjeks. Da ga det seg. Stolt! I natt drømte jeg at jeg spiste chips og drakk øl. Tok noen minutter før jeg innså at jeg ikke hadde sprukket. Knis. Idag har det gått virkelig bra og jeg skal nå prøve meg på creme bruleen til kvelds. Har hørt at den er noe herk, men føler meg modig idag.

Grunnen til at jeg har meldt meg inn her er fordi jeg tenker på mat hele tiden disse dagene, men det gjør ikke alle rundt meg. Puh,,,,dette ble en lang tråd.....

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat