Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-10, 18:55   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Lavkarbo anbefales i siste nummer av Tara!

Og i Hjemmet... og i Allers... dette går veien dere! Selv om man kan mistenke at disse bladene hiver seg på "trenden" og gir folk det de vil ha NÅ - kan man jo håpe på å høste positivt av det uansett.

Tara sin kostholdsekspert er lavkarbofan! De har tips og råd til de som ønsker å prøve. Jeg synes det er LITT lite fett - det begrunner de med at ikke så mange kvinner liker at maten flyter i fett... (de skulle bare visst) - samtidig har de forslag til andre måter å få i seg fett på som feks avocado, creme fraiche, fløte osv.

Hvis jeg orker skal jeg skanne inn artiklene og legge ut her - synes det er så viktig å dele og vise at media ER med oss - ihvertfall de magasinene som de fleste kjøper

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat