Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-10, 04:04   #1
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Prøver et lite eksperiment ...

Jeg kutta helt ut Cola Zero og all annen kunstig søtning for 4 uker siden. Vekta hadde da stått i ro et par uker. Jeg spiste/drakk INGENTING med kunstig søtning på 14 dager, og det resulterte i en vektnedgang på nesten 4 kg.
Det som er "problemet" er at de samme 2 ukene satte jeg i gang å trene igjen etter en lang treningspause. Jeg hadde masse fritid de to aktuelle ukene, så jeg trente MASSE. Ihvertfall 15 timer spinning, noe vekttrening og noen gåturer bla. Derfor vet jeg jo ikke om det store vekttapet kom av treningen, eller det at jeg kuttet ut kunstig søtning. Eller, dvs selvsagt vil man vel gå ned om man trener så hardt og så mye...men kanskje jeg ikke hadde gått ned såpass mange kilo om jeg fortsatt drakk Cola Zero hver kveld. Vet den er en stopper for mange... who knows?

Er det noen andre som har noen erfaringer å dele ang dette?

Det jeg nå skal prøve, er å fortsette å drikke Cola Zero hver dag(jeg vet det ikke er bra...har gjort det lenge), og av og til lage litt piska krem med søtning, samt ha suketter i teen. Ikke noe overdrevet altså! Men skal også sette igang å trene masse igjen, så får vi se. Satser på å kjøre dette løpet i 14 dager også, så får vi se

Jeg håper virkelig at vekta går nedover igjen på denne måten, da det er tungt å si farvel til min kjære Cola Zero...MEN, gjør den ikke det, så kutter jeg den selvsagt ut igjen.

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat