Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 23:49   #3926
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Siden vi har så mye medisinsk kompetanse her: Jeg har innimellom, siden jeg var liten, hatt en intens pipelyd i øret. Varer fra 3-4 sek til kanskje et halv minutt på det verste. Det kan gå måneder, og kanskje år, mellom hver gang den dukker opp. Men i det siste har den kommet mange ganger om dagen (opptil 10-12) og vart ganske lenge hver gang. Innimellom er det svak susing i de "stille" periodene, samt at jeg syns jeg hører dårlig og "ullent". I tillegg er jeg endel svimmel. Er det begynnende tinnitus, eller er det bare tett av ørevoks? Eller kan det være ubalanse i væske i mellomøret? (Noen har tipset meg om det tidligere pga at jeg blir så fort sjøsyk, ikke kaster opp men svimmel sjøsyk...) Eller er det rett og slett stress?