Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 22:38   #42
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Hva faen er det som feiler Kari Jaquesson?

Vi er over 6 milliarder mennesker på jorda, og det finnes 6 milliarder forskjellige måter å spise på. Om en på lavkarbo spiser 85 % fett og går ned i vekt på det, så er det ikke sikkert at det ikke virker for en annen. Da er det ikke dietten det er noe feil med, men dietten passer ikke akkurat for den kroppen. Ikke der og da, men hormoner og kropp forandrer seg mye på 5-6 år, og det samme kan det hende dietten også må gjøre.
Vi er ikke like, noen av oss. Det er ikke diettene det er noe galt med, det gjelder bare å forsøke å velge den riktige. Om noe ikke fungerer i det hele tatt etter 3-4 mnd, kan man si: Dette passer ikke for meg. Og prøve noe annet.
Det som jeg mener det er galt å si, er: Denne dietten er bare tull!
Noen kan trene som gale og spise riktig, men om de er mega stresset, så hjelper ingen diett i hele verden (med mindre man går på Bergen Belsen diett - null mat i 2 mnd).
Høye verdier av stresshormoner gjør nesten samme oppgave som insulinet, du får skikkelig problemer med å gå ned i vekt, uansett om du gjør alt annet riktig.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat