Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 19:29   #3902
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lurer litt på hva slør for øynene kan komme av? Jeg har det i blant, og veldig akkurat nå, og det er liksom ikke bare å blunke vekk, det kommer tilbake, særlig på høyre øye, og alt blir litt blury og dust. Irriterende.
Jeg vet jeg har slitt litt med tørre øyne. Ikke noe jeg tror jeg merker noe til, men de gangene jeg våger meg på linser, så er det alltid det evige problemet, at de fleste linser blir for tørre for meg.

Bruker du kunstig tårevæske?? Jeg kan anbefale Hylocomod.. Den er dyr (300 kr), men meget drøy. Tørre øyne er ofte et symptom på Sjøgrens... Har du blitt sjekket for det? Andre ting kan være at du ser OPP på en pcskjerm.. Da blinker du sjeldnere.. Når det gjelder linser så er harde linser myyyye bedre enn mye da de holde lengere på fuktighet. Men selv de kan bli tørre... Vet.