|
Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Du skriver "lavkarbo, usikker på hvilken retning". Litt vanskelig å følge generell lavkarbo uten noen spesifikke retningslinjer hvis du er helfersk Skriv ned hva du spiser i løpet av et par dager - så er det lettere for oss å se hva som eventuelt mangler. Jeg heller til det Gerd sier - du spiser nok for lite fett. Gi oss matoversikten din så skal du se vi skal bli kvitt sulten din! 
Hehe, stemmer at jeg er helfersk. 
Her er det jeg vanligvis spiser:
Frokost: 2 egg med 4-5 baconskiver
Lunsj: stor salat med ost, skinke og rømmedressing (evt med kjøttrester fra gårsdagens middag)
Middag: 5-6 kavliost med kjøttdeig og ost på toppen ELLER ovnstekt laks med brokkoli, sjampinjong og kremfløte ELLER biff med hjemmelaget bearnaise, rosenkål og brokkoli.
Kvelds: pannekaker lagd av egg og fløte med meierismør/blåbær ELLER ostebiter surret inn i skinke.
Siden dette ikke gjør meg mett, hender det ofte at jeg spiser en halv Atkins Advantage-bar på vei hjem fra jobb, eller tar meg en håndfull pistasjnøtter. Drikker også et glass Pepsi max til middagen, men ellers vann gjennom hele dagen (noe som er en stooor forbedring fra tidligere!).
Så.... jeg er veldig mottagelig for korrigeringer av kostholdet mitt. 

|