|
Sv: Hva faen er det som feiler Kari Jaquesson?
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Kari har rett i en ting, å det er at tykke folk har spist for mye for å bli tykke.Untatt av de som har sykdom da selvfølgelig.Men å si at lavkarbo ikke virker er tull.Trening er bra det,det har hun rett i.Jeg gikk ned 40 kj selv,og det var jeg selv som spiste det på meg.Men med trening og Ingers Rugbrød klarte jeg det,og har holdt meg i 6 år no.Grunnen til at jeg begynner med lavkarb.nå er at jeg er mye mettere på den kosten.Det har virket å ,2 kilo ned første uka.det er ca 8 kg jeg skal ned ,som har smyga seg på over tid.Jeg trener mye,særlig løping.ville bare dele litt om meg selv.
Kluet er kanskje å vite ganske tidlig om man er disponert for fedme eller ikke??? Kari har kanskje rett i at de har spist for mye, for mye av mat de ikke tåler! Men hvordan i Herrens navns skulle de vite at de ikke tålte det??
Uten sammenligning forøvrig enn at det gjelder hormoner. JEG har vært syk en god stund fordi at jeg hadde for mye ADH i kroppen. ADH er det hormonet som styrer vann og saltmender. Jeg har alltid fått høre at det er bra å drikke mye vann, men ettervært så ble jeg bare sykere og sykere av å drikke vann. Ikke før jeg kuttet ut nesten alt av vann og heller drakk vin (vin er antiADH) begynte jeg bli frisk. Men hvordan i Herrens navn skulle jeg vite det?? LEGEN fant det ut etterhvert og fortalte meg hva jeg skulle drikke og ikke drikke! Kari er ikke lege og er ikke i stand til å fortelle hva hver enkelt av oss trenger for å få det vi trenger. Derfor må ho heller ikke komme å fortelle hva som er best for ALLE!
NÅ kan jeg drikke vann igjen. Kroppen er kommet omtrent på rett kjøl, og hvis jeg skal kose meg ekstra godt nå, så drikker jeg et stooooort glass med vann, is og sitron!
Skulle ønske noen kunne invitere Kari inn hit på Lavkarbo...