Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 16:05   #121
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Katta på lavkarbo

Hei!
Hadde med katten min til revaksinering i dag og prøvde å snakke med veterinæren om råforing, men han hadde seriøst ikke peiling på hva jeg snakket om, og kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle ville gjøre det. Det eneste han kunne si om saken var at jeg må variere hva jeg gir til Conan hele tiden, og at han ikke må få for mye hvitt kjøtt.

Jeg har veldig lyst til å begynne med råforing, men jeg er bare så utrolig glad i ham og skikkelig redd for mangelsykdommer og alt av tenkelige negative konsekvenser hvis jeg gjør noe feil.

Mitt spørsmål til dere som har holdt på med dette en stund blir da: kunne dere hjulpet meg med noe så enkelt som hvordan skal jeg begynne - en slags "råforing for dummies"?
Føler det hadde hjulpet veldig å vite hva dere gjør og hvorfor

Har selvfølgelig lest endel rundt på nett og hele denne tråden og sånt, men føler ikke at jeg finner nok konkret informasjon til at jeg helt får grepet om alt det viktige - dog har jeg merket meg at de fleste er veldig tydelige på at dette er noe man ikke skal finne på å begynne med om man ikke er helt sikker på hva man driver med. Hilfe!

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat