Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 01:54   #1998
valkerut
Medlem

valkerut sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
valkerut er på en erverdig vei
Smile

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Heisann !

Sitter nå her å leser igjen jeg, jammen så mye trøst,oppmuntring og stå på mot det er her. Synes det er så flott at vi kan hjelpe hverandre

Gratulerer så mye til Monica, Grubbeline og Grotingelin med vektnedgang - kjempeflott !
Lykke til i Fase 2 Monica og Streber !
Er enig med Monica, skulle vært en fellestråd en kunne skrive i, for det er mange tråder å hoppe inn og ut av

Så flink du er arkine som sto i mot baguetten.
Fakesmile dette har jeg troen på at du klarer , motiver deg selv ved å tenke på hvorfor du gjør dette og at det bare er for en stund .Jeg satt med samme problemet for noen uker siden, jeg gjorde som titti, unte meg litt ren oksestek og grønnsaker...da ble det litt lettere til desserten...med browniekaka mi..når alle andre spiste gode kremkaker...tenkte jeg bare...denne er god den...Da var jeg i fase 1...og det gikk bra

Titti, jeg også homper visst opp og ned på den vekta, ikke vet jeg hva som gjør det..om det er vann, salt eller muskler..

Bare lurer..jeg fikk beskjed av legen å ikke trene så hardt..og mye under fase 1 og 2...men mange av dere gjør ?? Jeg har nemlig litt abstinenser...treningsabstinenser altså...og lurer på hvor mye jeg kan slå til..
Lykke til videre !

valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat