|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Grattis med flotte resultater. 
Det svinger på vekta her også, men kanskje vi veier og måler oss litt for ofte...
Lykke til i bursdag, Faksmile, det er tøft, men du klarer det. Litt rent kjøtt og gr.saker kan du jo unne deg. PAsse på å spise masse gr.saker og drikke på dagen og kanskje så mye som tre måltider til bursdagen, slik at du kan kose deg med et middagsmåltid og f.eks både bar og brownies når de andre spiser kake...
Takk Jeg synes ikke de er så altfor flotte, men det er vel fordi jeg er så kravstor til vektnedgangen min, haha. Jeg har fått skryt fra de jeg jobber med, at uniformen henger mer løst på meg nå, og det er jo noe å ta med seg
Jeg tenkte litt på det, å lage litt ekstra ovnsbakte grønnsaker til meg selv, og kanskje spise litt ren kyllingfilet, mens de andre spiser den fylte jeg lager til dem. Vi får se, ellers blir det nok grønnsakssuppen til Monica31
Er så godt å komme inn her og få tips og råd! Om man føler seg helt hjelpesløs, så får dere en inn på tankerekka igjen, så man forstår at det er ufattelig mange andre som er i samme situasjon- og det hjelper
Så- takk!

|