|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Arkine;
Jeg føler med deg, den første uken er den verste!
På de dagene spiste jeg et ekstra produkt, drakk masse varm te, av en eller annen grunn blir jeg mer sulten om jeg drikke vann..., jeg går tur hvis det er egentlig en time igjen til mat, ser på Opera, ringer en venn/mamma (da går nemlig tiden, for hun har mye på hjertet) eller steker meg en haug av lass av grønnsaker. Bruk meierismør, en skikkelig god klatt, eller vita hjertego eller noe, ha i karri det krydderet du liker i smøret, før du legger i grønnsaker. Jeg liker løk, champignon, blomkål, brokkoli, sukkererter, rød paperika, grønn paperika og stek i 3 min, deretter heller du en halv buljonterning oppløst i en tekopp med kokende vann over alt i pannen og lar det surre i 5 min.....nam, nam og metter som bare det!!!!!! Hvis sulten tar deg altså...
...ellers stryker jeg klær og ser i kleskataloger eller på fine bilder av sånn jeg "skal bli"og tenker at dette har jeg valgt å gjøre frivillig! det er ingen som tvinger meg eller sier jeg MÅ! Så kan jeg ikke skylde på noen heller for at det er vanskelig 
Dette klarer du....you go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:goodl uck: