Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 21:57   #1
FakeSmile
Medlem

FakeSmile sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Alder: 36
FakeSmile er på en erverdig vei

Tips til tileredning av pastaen

Hei hei alle sammen.

Lagde meg tidligere i kveld en liten pastarett bestående av slikt som vi i fase 1 får lov til å spise, og det ble faktisk ikke så værst, så tenkte jeg skulle dele med dere

Jeg brukte en ildfast form, kledde den med aluminiumsfolie, og hadde i:
7-8 cherrytomater, delt i to og lagt med flat side opp
5 rosenkål, delt i fire
1/2 liten rødløk, delt i båter

Jeg spredte dette rundtomkring, og krydret med slikt som jeg liker, nemlig en liten dæsj ekstra virgin olivenolje med basilikum(fra O&CO- min favorittbutikk!!!), litt salt, timian og krydderet fra Santa Maria som heter "Chili Explotion". Min erfaring: Absolutt ikke uspiselig! Nå er ikke jeg noen kokk, men det var mye bedre enn kun pasta, og nå var jeg så lei av pastasalat at det klarte jeg ikke tanken på engang

Har dere andre noen gode tips dere vil dele, så hiv på, jeg trenger massevis

Ellers har jeg et spørsmål: Jeg jobber endel natt og kveld om hverandre, og sliter med å stille om døgnrytmen min. Jeg vet det ikke er bra å spise for sent, men hva gjør jeg da når jeg står opp kl 14 og sovner kl 04:00 hver dag? Jeg har bare spist 4 måltider idag, og det er mitt problem, fordi legen min mener at jeg burde spise 5, og at det ikke er positivt for min vektnedgang at jeg kutter ut ett, samtidig som han heller ikke synes det er bra å spise for ofte. . . Noen råd når det kommer til dette?

FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat