Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 20:45   #26
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Åh, i dag har jeg vært skikkelig sulten!

Opprinnelig lagt inn av Paine, her.

Har spist rundt 15-20 gr karbo i to og en halv uke nå, og er fremdeles sulten hele tiden. Det begynner å tære på motivasjonen at det ikke blir bedre, det føles som om jeg er på en hvilken som helst annen slankekur, egentlig. Har null energi og er ganske nedfor mesteparten av tiden. Jeg tenkte at den første uka skulle være hard, før ketosen satte inn...

Jaja, et hjertesukk bare.

Du skriver "lavkarbo, usikker på hvilken retning". Litt vanskelig å følge generell lavkarbo uten noen spesifikke retningslinjer hvis du er helfersk Skriv ned hva du spiser i løpet av et par dager - så er det lettere for oss å se hva som eventuelt mangler. Jeg heller til det Gerd sier - du spiser nok for lite fett. Gi oss matoversikten din så skal du se vi skal bli kvitt sulten din!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat