Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 18:52   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!

Jeg kan ikke huske sist jeg spiste egg og bacon jeg... spiser spisdegslank brød med den nye 4-paknngen med makrell i tomat (som har mindre karbo enn de andre av en eller annen grunn) og majones. Eller grillet kylling i karridressing... eller salat med hjemmelaget dressing og feta og skinke... eller pizzasnurrer, eller en spisdegslank cappuchino-smoothie..

jeg kan holde på i evigheter - ikke se begrensningene nå - se MULIGHETENE!

Hva med en kick-start, ta en uke med spisdegslank ferdigmåltider? Det er nesten aldri to like måltid på en uke, de smaker godt og greit, du slipper å lage de selv og kan istedet bruke den uken til å bli kjent med oppskrifter, finne igjen motivasjonen og gjøre deg klar

Hvis dette BETYR nok for deg - vil du klare det - så gjør det slik at det betyr mye for deg så vil resten komme av seg selv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat