Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 09:22   #9
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Når du har nådd målet...

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Det har jeg også lyst til, men da må jeg få meg en godt betalt jobb først. Bunad er fiiiint.

Jeg fikk min sydd på Husfliden og de sydde del for del til meg, slik at jeg ikke trengte å spare 10-15.000,- på en gang. Var veldig motiverende å spare når jeg kunne kjøpe vesten, så stakken, så skjorta... Alt sølvet + veske fikk jeg i gave til 25-årsdagen min. Veldig takknemlig for det! Skoene var julegave samme året og senere fikk jeg penger av han som nå er eksen min til å kjøpe meg capet før de satte opp prisen ganske kraftig. Ønsket meg koneskautet, men nå er jeg i grunnen glad jeg ikke har det. I disse tider burde de komme opp med et hodeplagg som viser at man er skilt kone! Eller forlovet!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat