Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 23:54   #182
wahaj
Medlem

wahaj sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 36
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hiver meg på her jeg og. Startet i dag, men bedre sent enn aldri.

Startvekt: 93.2kg
Mål: 70kg
Dvs 23.2kg
Eller mindre, det ser jeg etterhvert, er forresten 173cm høy.

Har så lenge jeg kan huske ligget mellom 70-80kg, helt til svangerskapet tok meg, og jeg gikk opp til 95kg, gikk ned til 86 etter fødselen, men pga tunge tider med depresjoner osv så gikk det bare oppover.
Jeg begynte å trene og spise sunt den 19.sept, men kun gått ned 1.5kg, og syns det er alt for lite. Så velger heller å prøve Ketolyse igjen.

Måledagene mine blir da tirsdager.
Jeg trener nå 30 day shred, kun 4 økter igjen, så har jeg fullført, også trener samboeren og jeg 5km jogging, 3 ganger i uken. Når jeg er ferdig med 30ds, så hopper jeg over på 3 andre treningsopplegg fra Jillian
Så teknisk sett da så blir det vel kun søndager som er 'fridager'. Men er deilig å bevege på seg.
Ja, også har jeg satt som mål å trene 1000min i oktober, har per dags dato 161 minutter igjen, og har tatt 105 til fredagen, så kan trygt si at jeg klarer det med glans innen 1.nov

Har satt meg mange delmål, og små ting jeg kan glede meg med, og heller større ting for hver 5kg f.eks.

Testet med stix nå, og jeg er i ketose allerede Men så har jeg nesten ikke spist karbs heller, for det meste så har maten bestått av proteinshake + middag.

Sist redigert av wahaj : 20-10-10 kl 00:01.
wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat