Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 17:45   #1965
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

God dagen Titti!

Ja igår røyk det av tastaturet her, gøy at vi var noen som var inne på likt. Noen dager får jeg sjekket forumet mye og så motsatt...
...Jeg ser du nærmer deg målet med storm skritt! Det går nok saktere mot slutten. Prøver virkelig å innstille meg på det, så ikke jeg blir skuffet. Det går jo så fort nå i begynnelsen. Kjenner det er veldig motiverende

Jeg tror også i likhet med deg kroppene er veldig forskjellige. Har aldri følt meg så stor at jeg hemmes av det, men nå begynte jeg å få en del plager, og jeg klarte ikke lenger bare GODTA den jeg var. Jeg er lei av å føle at jeg alltid er den som burde passe på og nesten uten unntak føler at jeg bare skeier ut idag....så får jeg heller begynne på mandag igjen....herlighet så lenge jeg har vært der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men nå er det andre boller, og du verden så godt det er å dele denne tiden med dere som FORSTÅR

...det er veldig godt for selvfølelsen å ha bestemt seg! Det gir meg bedre selvfølelse (ganske stolt av meg selv) og der igjen god selvtillit! Godt å kunne stole på seg selv når det gjelder fristelser og ikke bare gi etter...da blir man nok mer mismodig og håpløst innstilt til seg selv.

...uff mye skravvellll igjen

Masse skravlings liker vi.

Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har hatt det, tror det er vel så viktig og følge hverandre her når vi har nådd målene våre, det er da den virkelig kampen begynner.

Jeg gleder meg til å lage sunne middag igjen og spise med god samvittighet. Siste året har vært så av og på for min del og det har syntes så godt på vekta. Jeg beynte heldigvis å spise lavkarbo høsten 2006, så jeg føler at overgangen blir ikke så stor etter endt diett, jeg vet hva jeg tåler og ikke. Og sukker, mel og stivelse er det bare bye bye til!

Jeg nærmer meg målet på tickeren ja, siden det var det Hexenberg mente vi skulle sette som mål, jeg håper å gå ned et par kilo til, men har lovet meg selv og ikke stresse med det, men gjøre det legen råder meg til og se hvordan jeg føler meg da. Hadde som mål å gå ned fem kilo i fase 1. Begynner på fase 2 til fredag, så da får vi se, håper hvertfall jeg har nådd første delmål før jeg skal tilbake til legen den 28.oktober.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat