|
Sv: Sinna katt her!
Halleluja for god-melding fra godeste Torkil! Er så frekk og re-poster meg selv, siden jeg har forsket på egen kropp og funnet ut at hjernen min absolutt og definitivt fungerer bedre på ketoner.
Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.
Finn en seriøs IQ-test på nett...Ta testen med vanlig lavkarbomat innabords. Skriv ned poengsummen. Ta deretter et dypdykk i noe karboræl, pasta, brød, frukt, smågodt eller lignende svineri, (på eget ansvar for sprekking ). Vent en time/halvannen, avhengig av hvor fort blodsukkeret ditt raser i kjelleren. Ta deretter IQ-testen på nytt, og sammenlign.
Viktig: IKKE besvim av sjokket!
-Jeg går ned ca 20 poeng i IQ, jeg.......og blir så dum at jeg skulle hatt spesialundervisning og burde strengt tatt ikke klart å knytte skolissene selv engang. 20 poeng er MYE, altså. Det utgjør omtrent forskjellen mellom normal intelligens og psykisk utviklingshemmet...
Utfordrer flere til å tørre og prøve dette, hvis man føler seg trygg på at man tåler en bevisst sprekk. Det er altså helt vilt, man tror det ikke før man ser det sjøl, svart på hvitt. 
|