Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 21:56   #11
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Veldig lavkarbo passer ikke for meg

Opprinnelig lagt inn av spiren, her.

Sikkert bare vann som forsvant hos meg også.Jeg er heller ikke veldig overvektig,i det hele tatt,men de såkalte siste kg er et must å miste for meg.
Hvor lenge har du holdt deg til lavkarbo og hvor mye har du gått ned?

Fornuftig av deg å gå over til mindre sukker er det jo uansett og da visst når du merker plagene komme så fort tilbake

Jeg begynte den 21. mai og har altså holdt på i overkant av 4,5 mnd. Men er egentlig normalvektig i utgangspunktet, med litt polstring her og der, bmi på ca. 23,5-24 da jeg begynte. Gikk bare ned to vannkilo som sagt, fettforbrenningen kom ikke i gang, antagelig fordi det ikke var all verdens mye å ta av, men jeg synes nå den "pølsa" som ligger på magen kunne tatt seg en laaaang tur da! Høh.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat