Herregud som dere skravler da. Koselig det. Når det gjelder salting så bruker ikke jeg mengder jeg heller, men passer på å salte og krydre det som saltes og krydres kan. Ikke pannekakene og brownies kanskje. Godt å høre det er flere som ikke henger seg opp i BMI. Hexenberg mente jeg ville være fin på 73-75 kg og jeg er bare 1,63, men det er noe med hvordan man er bygd og jeg har aldri vært tynn eller spinkel, men har kiloene ganske godt fordelt, har alltid vært kraftig og lubben, men ikke blubbete liksom. Så det kommer mye an på kroppsform og hvordan man generelt er bygd. Synes det er veldig fint av en lege og ikke henge seg opp i BMI, men vurdere hver enkelt i forhold til kroppsbygning, muskelmasse osv. I forhold til på f.eks. G.Roede kurs hvor de skal tjene masse penger og skal ha deg ned i vekt og normal BMI for enhver pris. For første gang er jeg selv også innstilt på at jeg aldri vil bli noe sylfide og har ikke lenger de samme kravene og målene til meg selv som da jeg var 20. Dessuten ser jeg på bilder når jeg var 10 kilo mindre at jeg så veldig bra ut, men alikevel skulle jeg bare ned 5 kilo og så endte jeg i stedet med å gå opp alt jeg hadde gått ned pluss litt til. Gleder meg til å komme i mål og begynne med stabiliseringen denne gangen.