Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 19:28   #146
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

På den annen side, det krever ikke liten innsats å legge om livsstilen.
Det er ikke gjort med ett *knips*, og krever så absolutt sin mann, eller kvinne.
Og det er vel absolutt ingen som sier at man ikke bør bevege seg mer, mosjonere eller trene, men derimot så er ikke det alltid det man bør fokusere på først, hvis man veier veldig mye.
Sofie Hexeberg fikk med også dette i sin korte fremtreden på tv, at det kan være best å kvitte seg med de verste kiloene først, og så ta fatt på trening.

Jeg så også debatten, men har ikke hatt tid til å kommentere før nå. Men leste først tråden (som er ganske lang etterhvert ) Men da begynte jeg å tenke det samme som deg. Det krevde en lang kamp for å endre mine tankemønstre og venne meg til denne nye måten å leve på. Jeg måtte være meget standhaftig for å motstå søtsug f eks. Og jeg måtte planlegge på en annen måte.
Nå har jeg levd slik i fire år, og kan si at jeg lever det gode livet
Ellers fikk jeg helt spader av debatten, hisset meg opp og la meg med en irritert klump i magen. Og er fortsatt irritert....jeeze
Kari J var en av figurene, men han Tommy Steine da? Bare fyrer oppunder fordommene mot overvektige (jeg reagerte også på den konsekvente bruken av begrepet feit) om at fedme kun er snakk om udisiplinert atferd.
Men Tommy Steina kan jo bare fortsette han å begynne på slankekur hver mandag og sprekke hver torsdag og velte seg i potetgull, sjokolade og øl på lørdagen pga all forsakelsen han gjorde fra mandag til onsdag. Your welcome.....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat